Strona główna Nowości w programie Przewodnik po programie Zarządzanie powiadomieniami w SaldeoSMART
Zarządzanie powiadomieniami w SaldeoSMART
0

Zarządzanie powiadomieniami w SaldeoSMART

95
0

Nie chcesz, aby umknęły Ci istotne informacje? Doskonale to rozumiemy, ponieważ SaldeoSMART tworzą przedsiębiorcy, a każda funkcja jest opiniowana przez księgowych. Dlatego dobrze wiemy, na co zwracać uwagę w powiadomieniach, tak aby nie wysyłać ich za dużo, a jednocześnie nie pominąć czegoś istotnego.

Rodzaje powiadomień w SaldeoSMART

Aplikacja SaldeoSMART wysyła automatyczne powiadomienia mailowe zarówno dla księgowych, jak i pracowników firmy. Powiadomienia można podzielić na dwie grupy. Jedną z nich są powiadomienia dotyczące aktywności i działań użytkowników, a drugą  powiadomienia związane z informacjami, na których pracują użytkownicy programu.

Aktywność użytkowników, czyli informacja o wykonanych działaniach

Tymi powiadomieniami zarządzamy na poziomie Ustawień Konta. Dotyczą one zmian wprowadzonych przez księgowych (dla firmy) lub przez pracowników firmy (dla księgowych), czyli tak naprawdę działają w dwie strony. Powiadomienia dotyczą tych aktywności, do których dany użytkownik ma dostęp. Z doświadczenia wiemy, jak ważne jest bycie na bieżąco, dlatego te powiadomienia przesyłane są użytkownikom zarówno w biurach rachunkowych, jak i w firmach za dany dzień na początku dnia następnego (czyli np. we wtorek z zestawieniem aktywności w poniedziałek). Jeśli w danym dniu nic się nie wydarzyło, to program nie generuje wiadomości mailowej.

Pilnujemy terminów – SaldeoSMART zamiast kalendarza

Druga część powiadomień dotyczy konkretnych informacji zawartych w programie. Te powiadomienia dotyczą głównie użytkowników po stronie firmy. W ramach Pakietu Komunikacja z Klientem SaldeoSMART przypomina o płatności za podatki i ZUS (dzień przed i w dniu terminu), a także o terminach ważnych dla firm zatrudniających pracowników, czyli o dacie ważności umowy, szkolenia BHP czy badań lekarskich konkretnego pracownika (na tydzień przed upływem ważności).

Zarządzanie powiadomieniami w Obiegu Dokumentów

Dla dokumentów, które przechodzą elektroniczny obieg w SaldeoSMART system również oferuje dostęp do powiadomień. Najważniejsze z nich to wiadomości wysyłane do użytkowników o dokumentach, które są do nich przydzielone. Tak, aby żaden dokument nie został zapomniany i każdy w szybkim czasie przeszedł nadaną mu ścieżkę.

ZOSTAW KOMETARZ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dołącz do naszego Biuletynu!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez BrainSHARE IT sp. z o.o. oraz partnerów handlowych BrainSHARE swoich danych osobowych w zakresie niezbędnym do obsługi zgłoszenia

Email marketing powered by FreshMail