Rozliczenia księgowe w SaldeoSMART
0

Rozliczenia księgowe w SaldeoSMART

84
0

Rozliczenia księgowe, dostępne w Pakiecie Komunikacja z Klientem, są jednym z głównych modułów aplikacji SaldeoSMART. Nic dziwnego, wszakże przesyłanie rozliczeń przez księgowych z biura rachunkowego należy do najważniejszych elementów obsługi księgowej firm. Jak SaldeoSMART ułatwia rozsyłanie rozliczeń do klientów?

Rozliczenia księgowe – idea działania

Przez moduł Rozliczenia księgowe rozumiemy tę część systemu SaldeoSMART, która umożliwia przesyłanie przez biuro rachunkowe jego klientom informacji o wyniku finansowym firmy, podatkach oraz ZUS do zapłaty. Funkcjonalność dostępna w SaldeoSMART umożliwia udostępnianie firmom dostępu do rozliczeń księgowych online, a co za tym idzie klient biura ma dostęp do historii swoich rozliczeń księgowych w jednym miejscu. Korzyści z zastosowania są oczywiste – ułatwienie pracy oraz ujednolicenie sposobów informowania klientów o ich rozliczeniu, klient zaś otrzymuje szybkie i czytelne informacje na temat stanu jego finansów oraz rozliczeń z urzędami. Dodatkową korzyścią jest dostęp do wykresów graficznych, które ułatwiają przedsiębiorcom analizę danych finansowych.

Jak działa dodawanie rozliczeń księgowych?

Stawiamy na prostotę i wygodę pracy. SaldeoSMART udostępnia użytkownikom formularz, w którym wystarczy wpisać podstawowe informacje, np. przychód, koszty, podatek do zapłacenia a aplikacja automatycznie wyśle do klienta czytelną wiadomość mailową na temat jego wyniku finansowego. Z podatkami lub składkami ZUS jest podobnie. Co ważne, w SaldeoSMART można uzupełniać te informacje sukcesywnie, zgodnie z harmonogramem pracy księgowych w biurze. Wartością dodaną są funkcje, które wynikają z samego przesyłania rozliczeń, a których przedsiębiorca nie miałby w przypadku tradycyjnego wysyłania informacji przez biuro. Są to wspomniane już wcześniej wykresy graficzne dla przedsiębiorcy, przypominanie o terminach płatności podatków czy ZUS oraz tabela zbiorcza z historią rozliczeń. Te elementy są coraz częściej poszukiwane przez przedsiębiorców, dla których ważna staje się analiza danych firmowych, a praca księgowych staje się bardziej uporządkowana i łatwo sprawdzić stan wysyłki rozliczeń do klientów.

Dla biur, które mają wielu klientów został przygotowany dodatkowy mechanizm Analizatorów, które zastępują ręcznie wypełnianie formularza. Więcej o Analizatorach deklaracji na filmie poniżej:

Wysłanie rozliczeń księgowych z SaldeoSMART w kilku krokach

  • Przygotowanie rozliczenia na podstawie dostarczonych dokumentów (księgowy)
  • Wprowadzenie odpowiednich wartości do formularza z rozliczeniem w SaldeoSMART (księgowy)
  • Wysyłka maila do firmy z informacją o rozliczeniu (SaldeoSMART)
  • Firma zawsze może sprawdzić rozliczenia online, bez dodatkowego pytania o to księgowego (SaldeoSMART)
  • Czytelny stan wysyłki rozliczeń do klientów biura dla księgowych oraz zarządzających biurem rachunkowym (SaldeoSMART)
  • Dodatkowe korzyści z wykorzystania nowoczesnych programów dla księgowości – wykresy graficzne, kontrola płatności, zestawienie z historią rozliczeń firmy dla klienta i księgowego (SaldeoSMART)

Mamy nadzieję, że ta lista przekona tych z Państwa, którzy jeszcze tego nie robią, do wykorzystania SaldeoSMART do przesyłania klientom rozliczeń księgowych.

ZOSTAW KOMETARZ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dołącz do naszego Biuletynu!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez BrainSHARE IT sp. z o.o. oraz partnerów handlowych BrainSHARE swoich danych osobowych w zakresie niezbędnym do obsługi zgłoszenia

Email marketing powered by FreshMail