Strona główna Księgowy Prowadzisz biuro rachunkowe? Poznaj 4 sposoby na to, jak zdobyć nowych klientów
Prowadzisz biuro rachunkowe? Poznaj 4 sposoby na to, jak zdobyć nowych klientów
0

Prowadzisz biuro rachunkowe? Poznaj 4 sposoby na to, jak zdobyć nowych klientów

387
0

Rynek biur rachunkowych stale się rozwija, a księgowość staje się dziedziną coraz bardziej nowoczesną. Jeśli wciąż poszukujesz niezawodnego sposobu na to, aby stać się liderem w rachunkowości i pokonać konkurencję, mamy dla Ciebie cztery sposoby na to, jak zdobyć nowych klientów i utrzymać obecnych.

Po pierwsze – wykorzystaj nowoczesne narzędzia informatyczne

Coraz więcej przedsiębiorców poszukuje biur rachunkowych, które będą mogły im zapewnić obsługę księgową na najwyższym, nowoczesnym poziomie. Dlatego też aby wyróżnić się spośród konkurencji, potencjalnym klientom należy zaoferować coś więcej niż tylko tradycyjną księgowość. Pomocne okażą się w tym przypadku wszelkie nowoczesne narzędzia informatyczne. Warto w związku z tym korespondencję mailową zastąpić platformą do komunikowania się z klientami, faktury papierowe zamienić na elektroniczne, a wszelką dokumentację zgromadzić w e-archiwum dostępnym 24 godziny na dobę. To wszystko możemy mieć w zasięgu ręki dzięki nowoczesnej aplikacji, jaką jest SaldeoSMART. Wykorzystuje ona najnowsze technologie z zakresu księgowości, dzięki czemu zapewni Tobie i Twojemu klientowi szybką komunikację oraz sprawną współpracę. Co więcej, w przyszłości, aby jeszcze bardziej wyjść naprzeciw potrzeb klientów, zawsze możemy wzbogacić naszą ofertę o usługi księgowe świadczone drogą online.

Po drugie – zadbaj o odpowiednią reklamę

Jeśli Twoje biuro oferuje już profesjonalne usługi z zakresu nowoczesnej księgowości, należy o tym powiadomić potencjalnych klientów. Najlepszym sposobem na to będzie reklama. Krótki, zwięzły i rzetelny tekst promocyjny na temat oferowanych przez Ciebie usług można umieścić zarówno w gazecie, na ulotce, jak i w internecie. Jeśli zamieścisz informację o Twojej działalności w sieci, zadbaj o to, aby Twoja reklama wyróżniała się spośród innych – zastosuj więc narzędzia służące do pozycjonowania Twojej strony internetowej. Dzięki temu będziesz mógł trafić do większej liczby zainteresowanych ofertą osób. Dobrym pomysłem może okazać się także skorzystanie z e-mail marketingu, np.: w postaci mailingu. Dzięki niemu możemy zdobyć sporo nowych klientów. Nie bez znaczenia jest także nazwa oraz logo naszej firmy, stanowiące jej znak rozpoznawczy. Warto o tym pomyśleć, aby wyróżnić się na rynku.

Po trzecie – pochwal się certyfikatami

Przedsiębiorcy szukają takich biur rachunkowych, które profesjonalnie będą prowadzić ich księgowość. Dlatego też jeśli masz się czym pochwalić – certyfikatami, dyplomami lub szkoleniami, zarówno swoimi, jak i swoich pracowników – zrób to. Mimo że deregulacja zawodu księgowego zniosła konieczność posiadania certyfikatu niezbędnego do wykonywania tej profesji, nie oznacza to wcale, że zdobyte wykształcenie w dziedzinie rachunkowości przestało być ważne.

Po czwarte – postaw na jakość świadczonych usług i pozytywny wizerunek firmy

Tym, co pozwoli nam utrzymać klienta oraz wypracować o nas pozytywną opinię w środowisku przedsiębiorców, jest wysoka jakość świadczonych przez nas usług. Oprócz rzetelności i terminowości należy być też na bieżąco ze zmieniającymi się przepisami, aby wyeliminować do minimum ryzyko popełnienia jakiegokolwiek błędu. Co więcej, stałym klientom warto również zaoferować atrakcyjne rabaty, gdyż to właśnie zadowoleni odbiorcy usług są naszą najlepszą reklamą.

freelancer Czego od biura rachunkowego oczekuje freelancer? Co ułatwia a co utrudnia mu współpracę z biurem rachunkowym?

 

ZOSTAW KOMETARZ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dołącz do naszego Biuletynu!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez BrainSHARE IT sp. z o.o. oraz partnerów handlowych BrainSHARE swoich danych osobowych w zakresie niezbędnym do obsługi zgłoszenia

Email marketing powered by FreshMail